RECOLLIDA DE SINATURAS / RECOGIDA DE FIRMAS

Pincha aquí para la versión en castellano.

AXÚDANOS A RECOLLER SINATURAS: Firma en change.org

BANER600

Ou descarga o documento de recollida de firmas.

Uhna vez cuberto podes entregalo no seguinte enderezo:

A.V.V. A UNIÓN de San Pedro da Ramallosa.

Avda. Manuel Lemos 88,

36370 Nigrán

A Foz do Miñor é unha marisma formada polos esteiros dos ríos Miñor, Groba e Belesar ao desembocar na enseada de Baiona, que constitúen un ecosistema de humidal de enorme valor biolóxico e paisaxístico. Dende 1999 é unha zona Natura 2000, co obxecto de salvagardar os seus valores naturais.

Esta zona foi tamén un importante recurso marisqueiro e deu traballo a 76 persoas. En 1998 a Xunta de Galiza, declarou a zona de clase C por contaminación fecal, situación non corrixida e que persiste na actualidade. Leva 22 anos sendo inviable a súa explotación económica. Esta contaminación e a súa afectación á Rede Natura 2000, foi denunciada na Comisión de Peticións da UE no ano 2011 (Nº 920/2011), seguindo todavía aberto o procedemento na actualidade.

Un recente estudo da Universidade de Vigo determinou que a “presenta unha situación análoga a un alcantarillado a ceo aberto, con enormes deficiencias na rede de saneamento, e múltiples entradas de augas fecais non depuradas”. Por tanto, e para corrixir esta situación, os abaixo asinantes esiximos:

1º.‐ Que as autoridades competentes leven a cabo todas as accións necesarias para eliminar a contaminación fecal na Foz do Miñor, como corresponde a un espazo natural protexido, que pertence á Rede Natura 2000 e é un importante banco marisqueiro.

2º.‐ A ampliación do espazo Rede Natura 2000 augas arriba, ata a ponte da Xunqueira, co que case duplicaría a súa superficie, tal e como fora proposto pola Consellería de Medio ambiente en 2008, pero que non se levou a cabo coa ampliación da Rede realizada en 2012.

—————————————————————————————

Versión en castellano

AYÚDANOS A RECOGER FIRMAS: Firma a través de change.org

BANER600

O descarga el documento de recogida de firmas.

Una vez cubierto puedes entregarlo en lao siguiente dirección:

A.V.V. A UNIÓN de San Pedro da Ramallosa.

Avda. Manuel Lemos 88,

36370 Nigrán

A Foz do Miñor es una marisma formada por los ríos Miñor, Groba y Belesar al desembocar en la ensenada de Baiona, que constituyen un ecosistema de humedal de enorme valor biológico y paisajístico. Desde 1999 es una zona Natura 2000, con objeto de salvaguardar sus valores naturales.

Esta zona fue también un importante recurso marisquero y dio trabajo a 76 personas. En 1998 la Xunta de Galiza, declaró la zona de clase C por contaminación fecal, situación no
corregida y que persiste en la actualidad. Lleva 22 años siendo inviable su explotación económica. Esta contaminación y su afectación a la Red Natura 2000, fue denunciada en la Comisión de Peticiones de la UE en el año 2011 (Nº 920/2011), estando todavía abierto el procedimiento en la actualidad.

Un reciente estudio de la Universidade de Vigo determinó que “presenta una situación análoga a un alcantarillado a cielo abierto, con enormes deficiencias en la red de saneamiento, y múltiples entradas de aguas fecales no depuradas”. Por tanto, y para corregir esta situación, los abajo firmantes exigimos:

1º.‐ Que las autoridades competentes lleven a cabo todas las acciones necesarias para eliminar la contaminación fecal en la Foz do Miñor, como corresponde a un espacio natural protegido, que pertenece a la Red Natura 2000 y es un importante banco marisquero.

2º.‐ La ampliación del espacio Red Natura 2000 aguas arriba, hasta el puente de la Xunqueira, con lo que casi duplicaría su superficie, tal y como fue propuesto por la Consellería de Medio ambiente en el año 2008, pero que no se llevó a cabo con la ampliación de la Red realizada en 2012.

 

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s